Volgend jaar een onvergetelijke INKOM organiseren?

Voor INKOM 2025 zoeken we enthousiaste studenten die samen met andere studenten en medewerkers van de Universiteit Maastricht (UM); de introductieweek INKOM willen organiseren. Ben jij georganiseerd, oplossingsgericht, stressbestendig en werk je graag samen? Dan zoeken wij jou!

Functieomschrijving

De INKOM is de introductieweek van de Universiteit Maastricht, Zuyd Hogeschool en VISTA. Als Werkgroep INKOM ben je onderdeel van het grotere team dat de INKOM organiseert. De INKOM is er voor alle eerstejaars studenten in Maastricht van de Universiteit Maastricht, Zuyd Hogeschool en VISTA. Samen met de collega’s van het Studenten Service Centrum, onze partners en vrijwilligers maak jij de INKOM tot een gezamenlijk succes.

Het team van SSC-medewerkers stelt de kaders op voor de INKOM, waarbinnen jij de ruimte krijgt om hier verder invulling aan te geven. Om een idee te krijgen van de INKOM en haar programma, zie  INKOM programma - Inkom NL.

Je organiseert graag evenementen en hebt hier bij voorkeur ook ervaring in. Je houdt ervan om met veel verschillende collega’s, partners en studenten(partijen) contact te onderhouden die bijdragen aan het organiseren van de INKOM.

Binnen de gestelde kaders organiseer je een deel van het INKOM-programma vanuit de verschillende aandachtsgebieden, te weten:

  • Acquisitie
  • Marketing en communicatie
  • Interne organisatie
  • Evenementen

Werkzaamheden

Je werkt samen met andere studenten, SSC-professionals en de projectleider. Je leidinggevende is de Projectleider INKOM. Samen met deze persoon bespreek je de werkzaamheden en het tijdspad.

Deze werkzaamheden zijn gerelateerd aan de bovenstaande aandachtsgebieden en kunnen bestaan uit:

  • Plannen en coördineren van activiteiten als onderdeel van het INKOM-programma, Bijvoorbeeld; informatieve, culturele en sociale activiteitenworkshops en feesten;
  • Samenwerken met leveranciers en studentenpartijen;
  • Werving van vrijwilligers;
  • Uitwerken van communicatie-uitingen en verzorgen/voorbereiden van drukwerk;
  • Gesprekken voeren met mogelijke sponsoren en acquisitie;
  • Zorgen dat de activiteiten passen binnen de gestelde begroting;
  • Evaluaties

Functie-eisen

Je hebt aantoonbare ervaring in het organiseren van evenementen en het werken met vrijwilligers. Je bent voor minimaal 16 uur per week beschikbaar in de periode januari 2025 tot en met juli 2025 en je maakt jezelf fulltime beschikbaar voor de organisatie van de INKOM in Augustus. Je hebt goede communicatieve vaardigheden (zowel in Nederlands als Engels) en je rondt je werk af voor gezette deadlines. Mocht je voldoen aan bovenstaande eisen, dan nodigen we je graag uit om te solliciteren naar deze functie. Geef in je motivatie aan welke twee van de genoemde aandachtsgebieden je het meeste aanspreken.

De INKOM begint 18 augustus, 2 weken voor de start van het academisch jaar. Het is dan ook belangrijk dat je in de maanden juli en augustus beschikbaar bent. Je kan dan geen verlof opnemen.

Aanstelling

Een aanstelling van 16u per week in de periode Januari tot en met Juli en in Augustus fulltime via INTERUM. We gaan ervanuit dat je in de weken voorafgaand aan INKOM 2025 en INKOM 2025 volledig inzetbaar bent.

Enthousiast?

Solliciteren kan tot en met 4 december door een motivatiebrief en CV te sturen naar projectleider Jeroen Custers via jmi.custers@maastrichtuniversity.nl . De eerste gesprekken vinden plaats in de week van maandag 9 december.